22 Mac, 2008

Terima kasih sahabatku...

April ini aku akan bertukar ke tempat kerja baru di negeri tanah kelahiranku. Kepada semua, ku rakamkan jutaan terima kasih di atas segala sumbangan, khidmat nasihat serta keprihatinan anda sebagai teman seperjuangan....Bos aku: Lt Kol Hj Mohamed Nazri- Kuat sungguh kerja...cuti pun sehari dua je... Mej Hasma Hisham (panggilan glamour-comel) - bila nak beli motor besar?, Staf Opkhas - (Azlan, Azam, Rodong, Kimi, Bulat) - banyak membantu ku...Staf MOU- Anda semua tetap dalam ingatan...terutama yang selalu huru-hara kat office (Mej Azman & Kapt Saadon), PW U I Idris- Mungkin satu hari aku akan 'insaf'...Abg Hanif- Pinjam pam tayar pun nak belasah aku...kejam betul..., PW Murhalim- Jumpa kita di sana...PW Bajuri - peminat Liverpool...nak bagi tau kat hang...Liverpool (0) Man.United (3), Halim - pukul 5 pm je hantar message...'minum', Ku Bahador - Sifoo IT - Tq ajaq aku tentang IT...negeri hang jatuh ke pembangkang...Pak Ya - selalu nak gaduh dengan cina di pasar karat!, Bad - masuk je hujung bulan kalau hantar msg, mesti tak reply (tak dak kredit)...Nizam BSM - Orang kuat politik - TAKBIR!!!, Yusof - Awal pakai kain pelikat...mak mentua ada kat rumah ke?...serta semua yang tak tersenarai dlm ni anda semua adalah temanku...teruskan perjuangan!...

3 ulasan:

  1. Aku harap laman ni kau maintain... sebagai talian perhubungan antara kita... kutuk tetap kutuk...

    BalasPadam
  2. Aku hari ni baru tau.. hang dok Kg raja. Aku pun dok Kg Raja gak.. kat Kedah.. Hidup Kedah!!!

    BalasPadam
  3. http://anjungkomputer.blogspot.com/

    BalasPadam

Cadangan/komen: